avslappning på hög nivååå!

sååå himla skönt det är med avslappning asså. Jag & peterpan - vi båda var helt sega innan men även väldigt pigga. Iaf var jag de hehe.. :P Tänkte bara slänga in ett litet inlägg här innan jag springer ut på nya äventyr ;) De blir lite mys hemma hos peterpan och jag är sjukt sugen på att se en bra film! Får se om jag tar med mig nån eller om han kanske har en ny, det vet man ju aldrig! :) 

Lite ikea mys blir det imon, ska försöka leta lite julklappar så man är i god tid! orkar inte stressa runt bland alla stressade människor hihi .. Sen får vi ju dessutom hoppas på att snön kommer till oss i år! Hade en liten fundering också, vad kan man köpa till Lica som fyller 21 år?! Det är ju snaart och då blire partyyy! Middag självklart på larmgatan 10 som hon har tjatat om - så klart att lilla sötiiisen ska få äta på sin favorit restaurang.. :P 

Nej nu måste jag springa men vi hörs väl igen - nån dag ;) PUSSPUSSS!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS