Utkast: Maj 26, 2011

Hejsan alla bloggfans! Detta är min nya blogg som är gjord av min kära flickvän och jag är super nöjd! Hihi, tack så mycket Helena <3 Riktigt gulligt skrivet av dig om Mig, hihi gullunge! Så nu kanske jag börjar blogga mer, jag vet att Ni gillar de vem de nu än är som läser! Nu ska jag berätta vad jag har gjort idag och på vad helgen väntar!
Sådärja, nu har jag lärt mig att göra en To do lista via photoshop med hjälp av helenii som bara tycker att jag är helt i dum i bollen för jag inte vet vad shift är eller om de var shit eller ctrl, jaja som sagt jag är ingen nörd ;) Snart ska jag krypa ner i den varma sängen, fast de är så himla tomt i sängen utan Dig min älskling! Upp klockan 5:30 och jobba sista dagen imon som ska bli så otroligt skönt, har längtat till helgen som fan! . Nej nu ska jag inte tråka ut er och så ska jag även fortsätta prata Helena!
Sov gott snuttisar!

Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Fujiiama Mama

Varsågod Gumman<3 Tur att du blev nöjder hade varit jobbigt annars!

Tomt och ensamt fast vi möts i drömmarna vettu! ;)

2011-05-26 @ 22:45:02
URL: http://fujiiama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS