Till bästa flickan i Världen!

Hej min underbara älskling!

Detta med bloggande är inte de simplaste i världen men om de är nått som jag kan hjälpa till med kanske jag kan lösa de åt dig! Du vet data-nörd.
Innan jag avslutar detta lilla meddelande du kommer få av mig nu så tänkte jag berätta lite smått om min lilla dag.
började ganska piss men de var inte de jag skulle säga, när vi åkte till min fasters hem så stod jag och funderade på en massa. Minnen bland annat men inget som var jobbigt och tugnt utan jag tänkte hur glad hon hade varit för att ha hjälpt till så sjukt mycket. Jag kommer ju få en helt ny bostad..  :)
Soffor, soffbord, tv, stolar.. ganska mycket. :) jag är sjukt glad. För att tänk två stycken fina soffor för noll kr. Istället för att köpa en soffa på IKEA för 5000.. =) Så är jätte nöjd.
Hoppas verkligen att lägenheten kommer bli min.. jag hoppas från hela min själ och hoppas att du hoppas också! :D <3 För du är ju min designer du ska ju möblera min lägenhet.. givetvis kommer jag vara med och styra lite men annars ger jag dig fritt spelrum faktiskt! :D
OM jag inte skulle gilla de är de bara att göra om ! men vill du ha de som litet projekt? :D
Idag stod jag och Josefin och pratade när vi väntade på tåget. Hon frågade mig om helgen och de jag sa att jag haft de bra och allt. Hon hade planer på att dra dit någongång också sa hon fast hon visste inte när eller hur. Sen sa hon att hon tyckte vi var jätte gulliga tillsammans, hon sa också att de syntes på oss att vi gillade varandra.. :D Jag blev sjukt glad. Sen tyckte hon också att vi liksom passade ihop! :)
Och jag är sjukt glad över att jag har en sån fin och gosig flickvän även om hon knappt får av sig kläderna framför camen! :D ( Jag strippade inte utan jag tog på mig pyjamas !!!!)
Saknar dig varje dag gumman, saknar dig vare timme, minut.. men du finns alltid inom mig - i mitt hjärta! Jag vill dock bara känna dina armar kring min midja snart igen och hoppas vi ses i alla fall någongång innan midsommar! :D
Kyssar i massor..

Hihi detta skrev Helena till mig när hon skulle hjälpa mig med bloggen så nu tänkte jag publicera de för jag tyckte att det var så himla gulligt och jag blev super duper glad! Tänk att jag har en sån underbar flickvän! ! ! <3 Jag är kär i dig Helena <3




Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS