Tar mig en funderare!

Den här dagen har varit lite upp & ner, dagen på jobbet var sådär - mycket att göra men ändå toppen för fick stå med lica på fläskpacken och även imon så de är bra! =) Men sen är de så mycket annat man tänker på, som lixom hur framtiden ska se ut och om jag någonsin kommer lämna Kalmar - Som jag har längtat efter sååå många år! Känns bara pain att bo här men ändå vill jag inte lämna allt jag har här. Dubbla känslor när de gäller flyttandet, känner bara att jag vill ha stadigt i livet nu - En fast anställning någonstans & en egen lägenhet och ibland funderar jag på att jag kanske ska stanna kvar i Kalmar och ändå börja här lite smått och bo själv en stund, men då innebär de att jag måste stanna längre. Guud - vilken ångest jag får! Jag vill testa mina vingar!

Jag har lite funderingar, hur öppen ska man vara på en blogg egentligen? Med tanke på att jag vet inte vilka folk som läser den och sen vill jag inte outa hela mig bara sådär! Jag har kommit på en sak, jag har inte direkt presenterat mig så de kan jag göra lite sådär smått nu.. 

Erika, 20 år! En liten tös som bor i lilla Kalmar och som just nu jobbar på ett slakteri, Kls - jag pakterar kött. Jag har chilenskt ursprung och pratar flytande spanska, eftersom jag blir tvingad till att prata de varje dag haha! På fritiden så är jag med mina kompisar och bara chillar, jag har spelat basket förr och är riktigt sugen på att börja igen, lite smått sådär - men jag vet inte än vart det leder till .. Just de ja, i den här bloggen så tänker jag skriva lite allmänt om dagen och mina tankar och allting som jag då vill dela med mig så får vi se hur personlig jag blir!

Godnatt! <3

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS