Öppna din dörr!

Gud vad jag ääälskar den låten - helt kär och jag blir så himla avslappnad och bara sjunker in i mig själv och släpper allt. En sån underbar fin låt. Tänk er, att man lyssnar på den låten som man är kär i och sitter en solig dag på stranden och bara njuter av sällskapet av varandra. Så himla underbart, eller varför inte ligga en varm sommarkväll och bara räkna alla stjärnorna med sin partner. gud vad romantiskt! hihi. Jag tror att det märks att jag saknar min underbara tjej. Att jag vill att hon ska vara här hos mig så att jag bara få krypa in i hennes famn. gud vad jag längtar tills jag får träffa dig. jag hoppas det blir snart! Jag är så himla glad att jag har träffat dig och varje morgon så är det dig jag längtar efter och bara vill att du ligger i min säng.

När du tittar på mig så stannar hela världen, hela omvärlden står still & de är bara du där. Jag tittar på dig & ser dina ögon, dina läppar & hur du slickar dig om dem. Min blick fastnar lätt på dina läppar.


Jag försöker få ner mina känslor på papper men det står helt still. Jag böjer mig fram & försöker få bilden framför mig som jag har mitt huvud. Jag ser en tjej som sitter där på pizzerian i Karlstad & lägger sin blick på allt annat, förutom mig. Jag vet inte direkt om hon inte gillade det hon såg framför sig eller om hon bara var sjukt nervös för det var jag. Sådana tankar hade jag i mitt huvud men försökte ändå ha ett leende på läpparna och försökte visa att jag tyckte att det var kul efter allt chattande & snack i telefon att äntligen få träffa dig, att äntligen få höra dig skratta och se glöden i dina ögon.


När du tittar på mig & ler så ler hela jag. Det pirrar till i mig när jag vet att det är jag som har fått dig att le. I dina ögon försvinner jag lätt & drömmer mig bort. Jag vill rymma med dig till lagunen i Grekland. Där vi kan vara helt ensamma & bara vara oss själva. Ingen som dömer & framförallt du dömer inte.


http://www.youtube.com/watch?v=uLcpZmA3DJw Titta på den här länken, här har ni Tommy Nilsson - Öppna din Dörr (live) Allsång på skansen 2008 =)


Puss&kram


Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Helena

Jag kan aldrig sluta le när jag läser eller ser dig ! Du är den bästa flickan i Världen <3 :D



2011-05-15 @ 05:29:57
URL: http://fujiiama.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag håller med dig, den låten ÄR och FÖRBLIR den absolut bästa låten =) Jag Älskar den åxå, å har gjort ända sen jag köpte Absolute Music 18 för 100 år sen hihihiii

2011-07-14 @ 19:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS