Olearys!

Hallå!
Idag är det en grå och trist dag och man bara väntar på att solen ska titta fram. Plus så är man lite bakis idag så då är allting mycket segare Men det var en toppen kväll igår! :D Vi var på Olearys - josse, lica & jag. Sen träffade vi lite folk så det var roligt och så var de mycket folk ute - så då blev man mer peppad och det var dessutom jätte bra för då blir man inte så deppig när man nu vet att man ska upp tidigt och jobba imorgon för då vet man att man har gjort något riktigt roligt på helgen! Så jag tackar mina tjejer för en Toppen Kväll! =) <3 Dessutom så har helgen varit ganska tuff så det var skönt att bara kunna slappna av lite trots att de sved lite i plånboken. 

Lite bilder från igår :
Wattana, Lica, Jag & Josse =)
The giiirls! <3
Det var några bilder från igår - alltså dem bästa haha! Nej nu fan, måste jag bädda sängen - icke gjort idag haha! Sen ska jag träffa lickiiz och sedan bb ikväll! Hoppas Peter åker ut, gillar han inte!!!! 

Sen har jag en till sak att berätta för er kära läsare och det är att Jag Saknar Helena Så Otroligt Mycket! <3 Varje dag som går så finns du jämt i mina tankar och jag bara längtar tills jag får känna din närhet och känna hur du håller om mig hela natten! Sometimes I feel so empty So deserted and so lonely! Du får mig att känna mig omtyckt genom att bara vara Du! Jag har tänk väldigt mycket på oss och jag känner en stark vilja inom mig som verkligen vill få det att funka trots avståndet eftersom jag är så Otroligt kär i Dig Helena <3

/ Erika!


Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS