Kls Kls Kls !

Nyligen hemma från jobbet och jag fick en väldigt god nyhet och den goda nyheten var att jag ska få sommarvikariat på kls så de skålar vi för! Det måste firas så tänkte bjuda lickiiz på en glass idag om hon mår lite bättre =) Sen imon, ska jag prata med Sten och Jörgen om ifall jag kan jobba den här perioden fram till sommaren med, så de håller vi tummarna för.
En sak som jag sååå gärna vill är att även åka till Karlstad snart och träffa min kära flickvän och hennes vänner! Goa brudar de där ^^ Jag hoppas de ska kunna gå men ja vi får se! =) Men sen var ju Helena också här så helgen spenderade vi på Öland och hade en picknick på Möllstorp i det fina vädret och så köpte vi min systers present också .. Sen var de även en låt som jag fastnade för som jag kommer såå trötta ut alla genom att lyssna på de : The Moniker - Oh my God!!! Jag älskar den!! xD




Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS