Humöret, skiftar hela tiden ;)

Idag började dagen med att stiga upp tidigt och ge sig iväg till jobbet, vaknade på rätt sida och var super pigg. Men så finns det alltid några som tycker om att ta ner en på dem svävande molnen. Det var såhär: Jag stod och packade kotletter i häck och var precis klar sen kommer de en viss person och säger nej men de ska vara mer i, jag bara jaha fine okej. Sen kommer nästa snubbe Ey det är för mycket och börja skälla på mig och man bara Fan ta Er Alla! Så då blev jag sur och var skit lack på alla. Menmen humöret skiftar hela tiden så nu är jag neutral men lite piggare. =)

Trots att man får lite skäll på jobbet ibland så är jag super glad att jag har fått lite jobb nu, klättrar ju fan på väggarna här hemma annars ^^ Hoppas bara jag får sommarjobb där med och gärna fortsätta i höst! Goa cash faktiskt! Jag får väl sköta mig och bita i det sura äpplet trots att man är lite piss off! :P

Varje dag önskar jag att just Du är i min närhet Helena <3


Nej, nu orkar jag inte skriva mer - skriver en annan dag! =)

Hejdåååå! xD

Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Fujiiama Mama

Äsch då, de var inte så farligt ändå.. :)

Du får bara tänka på något roligt istället för att vara så arg! Du har ett jobb i alla fall :)

2011-05-02 @ 23:32:09
URL: http://fujiiama.blogg.se/
Postat av: Erika Fernandez

hihi, jaja. glad ska jag va - men ibland får man faktiskt klaga liiite xD

2011-05-03 @ 17:23:35
URL: http://somethingmoreaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS