Hej hej hallådär!

Tjena mors allihopa där ute i Bloggvärlden, här kommer jag och konkurerar mot Er haha nej skojar bara! Så ambitios tänkte jag inte va utan i den här bloggen så kommer jag skriva om vad jag gör om dagarna och typ vad jag tänker på.

Nu fick jag totalt hjärnsläpp, kan bero på att jag skrev sms. Så nu har jag ingen aning om vad jag skulle skriva eller ... Ja just de!!! xD Jag skulle ju berätta om vad som hände idag på jobbet. Det var såhär att Angelica stod och packade sina saker på löspacken och jag står ju på fläskpacken alltså helt olika stationer så jag såg inte detta men lilla lica berättade och de måste ju bara jag skriva om, speciellt i bloggen! Aja, såhär var de: Lica stod och packade och skickade iväg sin back sen helt plötsligt ser hon att den backen som hon och hennes arbetskamrat har skickat åker åt fel håll. Lica får panik och börjar springa för att hämta den, för dit ska den ju inte. Så den snabbaste vägen var att hoppa upp på bandet och åka med för att hämta den, mohahahah! Det hade jag velat se, fan att jag såg inte de hahaha! Där blev hon nästan mosad eller t.o.m paketerad ;) hihi, det var roligt!

Annars så var det en helt vanlig dag på jobbet, men efter jag hade slutat så gick jag vidare mot lickiz och se om hon behövde hjälp men en sak som jag blev så faceinerad över de är hur en maskin viker kartonger och hur dem sätter på tejp xD kloka saker, haha! Tänk om det skulle finnas robotar som gör mitt jobb istället? höhö! Nu känner jag att detta börjar spåra ut, som sagt jag pratar om robotar haha!

Menmen, det var allt jag idag för att säga tror jag. kanske kommer in något litet inlägg senare ikväll ;)

Puss&Kram!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS