Följer modet hihi!

Heeej! Yes, jag fick för mig att skaffa en liten blogg och ville bara säga att jag är super dunder glad att Sara i Big brother kom vidare, dels är hon snygg och härlig. Hoppas hon vinner eller gärna Katarina, hon är skön hon med! Bara det är en tjej som vinner eller inte Madde, henne tycker jag inte om. Jag tycker om Big brother jätte mycket, men ALDRIG att jag skulle vara med, fyfan inte ens kunna gå utanför dörren eller för sitt egna space, fyfan haha!

Menmen nu ska jag berätta att jag har varit med Lickiiz idag och vi har varit ute med hundarna och snackat som vanligt hehe. Alltid lika kul att snacka och dels är hon lite konstig med haha! Sen kom jag hem tog en dusch och slängde mig framför tv och snackade även med lilla gulliga Helena! =)

Det där var min dag, hoppas att ni också alla där ute hade en toppendag!


Me and my best Friend! <3

Det där var min dag, hoppas att ni också alla där ute hade en toppendag!

Byebye!! =)

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS