Big Brooother!

Hejsan gott folk! =)

Här sitter jag i mitt ny möblerat och städa rum och tittar på kära bb, jag bara hoppas att PETER åker ut, jag gillar honom inte och han är inte ens rolig och han är inte en värd bb deltagare. jag hoppas att svenska folket kommer att rösta rätt och jag kommer självklart rösta och katarina får min röst hehe!
Haft en liten dag med familjen, min syster och hennes indian sambo kom hit och åt middag och så var även Karlene och Isabella här, så de var mysigt. Imon blire det jobb och att välja nya tapeter till mitt rum så de ska bli kul. Jobbet är sådär men tapeter är kul!

Min kära flickvän åkte även hem idag och de känns himla tomt. Ingen att sno täcket ifrån eller ge en morgon puss :( Min lilla snuttis, jag vill att du ska vara här NUUU! Men jag får lugna mig, vi ses snart igen <3
Men nu säger jag Godnatt till Er! Ha de så bra! Pusspuss!

Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Fujiiama Mama

Snart gumman snart <3

2011-05-10 @ 14:24:13
URL: http://fujiiama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS