Förlåt mig!

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har verkligen inte orkat skriva, så tänkte sätta mig ner och skriva lite .. Kan berätta för er hur det går på jobbet haha! Jag lär mig en ny station nu och det börjar gå mot ljusa tider, fortfarande väldigt osäker och måste alltid dubbelkolla nästan allt för att inte göra misstag men även då gör jag misstag så det känns lite surt men får försöka tänka positivt så ska det nog gå bra .. Jag gick själv med en stålhäck idag ner för att vägas och det gick super - fast en kille kom och hjälpte mig för att jag fattade inte att man skulle trycka på en knapp haha! Så det tackar jag för, annars gick det super hihi. 

ååååhh, vad sur jag blir! Försöker hitta en bild på en svålhäck på google men hittar ingen fan . gah! aja ni får använda er fantasi .. 

Förresten nu när det är studentdagarna så minns man sin egen student och kan inte fatta att det har gått ett år. Det gick så fort och så tänker man efter, vad har man gjort???! Jag har iaf varit i Chile i 3 månader, Turkiet, arbetslös, Karlstad och typ jobbat! Men det var ändå en minnesvärd Student som aldrig kommer glömmas! Det var en viktig dag i mitt liv och jag var så stolt att jag fått så bra betyg (bara ett ig) & ett stipendium! Aldrig glömmer jag BF07A!

Bjuder på en studentbild - togs den sista dagen i Klassrummet!

Turkiet!
Chile!
Arbetslös!
På jobbet! haha


nej, nu ska jag röka och snart hoppa i sängs. Godnatt! :D
Pusspuss! ♥

Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Heléna

Amen de sista kunde du skippat att skriva med ju.. Usch för rökning ;)



2011-06-16 @ 14:21:24
URL: http://fujiiama.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, neje alla måste ju veta att jag röker ;)

2011-06-16 @ 18:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS