regn

åh herregud vad det vräker ner. helt sjukt - häromdan var det ju jätte fint och man kunde bada och sola. men idag är det inte lika fint och så åskar det så var tvungen att stänga av datorn när jag precis skulle skriva ett litet inlägg så jag får passa på att göra det lite snabbt nu ..

Fortfarande hemma från jobbet och det suger, verkligen jätte tråkigt att bara vara hemma. får tillbaka känslan hur det var att vara arbetslös fast nu känns det mycket bättre för sen när jag blir bättre i foten så vet jag att jag har någonstans att gå till och göra något på vardagen så det känns skönt på något sätt fast ändå lite skönt att kunna vila för att min fot är verkligen infekterad.. 

Just nu sitter jag här med isabella och vi tittar på Drömmarnas trädgård och nu fick jag bara en spontan puss av den lilla bebisen, hon är så söt. kanske ska bjuda på en bild av min systerdotter :)


Min söta Systerdotter Isabella! ♥

Pussssss! ♥

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS