jag vill inte ange en rubrik

Har inget direkt något att skriva om, miljontals tankar som snurrar runt i huvudet men vill inte dela med mig det här, här på bloggen där verkligen alla kan se bara om man vill lixom. Jag känner igen den här känslan som är inom mig just nu, har känt samma känsla många ggr, den känslan att man inte duger - att de man gör inte riktigt når dem kraven som ställs på en. Självförtroendet sjunker och svårt att ta sig upp - snart har jag ingen ork mer att ens försöka. Det kanske inte var ett jobb för mig, utan kanske få söka något annat till hösten.

Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Heléna

Underbara du, Ge inte upp så lätt. Du kan verkligen bara du tror lite på dig själv och ger fan på att du ska klara det. <3 Finns alltid här för dig.. de vet du!

2011-06-20 @ 23:51:34
URL: http://fujiiama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS