Hard work work!

Hihih imon blire jobb och jag ska visa Dem att jag kan! Jag ska göra mitt bästa och lite till! Känner mig taggad till jobbet imon och ska verkligen visa dem att Jag kan om jag bara vill! 

Lite om dagen: Drog till Liica runt fyra snåret och var skit seg och typ gäspade stup i ett men sen vet jag inte vad det var som hände utan vi blev mer fnissiga efter cola och nypa frisk luft och sen helt plötsligt satt vi och värsta sjöng till olika låtar och en av dem var denna! 



Alltid kul med dig Lica ♥ Trots att man är super seg så blir det alltid roligt i slutändan! Tack för att du är en sån Underbar vän och för att du är Min bääästa vän! ♥ ♥ ♥

Godnatt allesammans! ♥

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS