Good mooorning!

Här sitter jag i min säng och nyvaken men bebe är inte lika pigg som jag. stackarn - verkar vara lite bakis från natten igår. Ska ta hand om min lilla bebe. Undra vad vi ska hitta på - jag vill göra något mysigt. typ som minigolf men de är trist väder, så vet inte vad dagen erbjuder idag. 

Igår firade vi lite midsommar här hemma med grillat kött och potatis. Men vi åkte även till Skälby på dagen och tittade på midsommarstången och när dem dansar små grodorna. Vi åt våfflor och en korv och sedan en promenad i skogen och sen åkte jag för att möta upp min älskling.  Hon kom med tåget och rest hela dan - för vår skull! Jääätte glad! ♥ Sedan på kvällen så var vi hos Lica och skulle förfesta och när vi kom dit var nästan alla redan packade haha! Vi körde spelet Jag har Aldrig och det var skojigt men sen framåt kvällen så blev de mer segt. Vi hade funderingar ska vi verkligen ut? Alla ville inte ut medans vissa ville. Det slutade med att vi skyndade oss mot bussen men trots de så missade vi den så vi gav upp. Hahha de blev inget riktigt midsommar firande för våran del - men vi är lika glada ändå! Fick ju fira midsommar med min bebe! 

Nu ligger hon och sover sött i sängen och jag ska inte väcka henne utan låta henne sova :) Jag är så snäll - men magen börjar bli hungrig nu. Kanske ska fixa frukost i sängen en gång till, jadu vem vet! ;) Men nu kom mamma in i rummet och frågade om vi skulle ha frukost så de blev inget i sängen, men de finns fler dagar! :D
Pusspuss! ♥

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS