god middag =)

Idag har jag äntligen lyckats komma ur från sängen och känner mig mer pigg. Lyssnar på bra musik och tittar ut på det fula vädret, hade velat skriva fina men då hade jag ljugit haha! Foten börjar gå mot bättringsvägen men jag kände att jag vill inte att foten ska bli sämre för jag börjar anstränga mig för tidigt, så det inte blir värre, så jag stannar en dag extra från jobbet för säkerhetens skull. Smärtan sitter fortfarande i men medicinen den hjälper till men undra hur det är att gå i trappor och har skor på sig hehe. Testade lite igår att bara ha en sko på mig men fy vad ont det gjorde, så nu har jag äntligen börja lära mig att lyssna på min kropp och vilar trots att jag förlorar på det med tanke på lönen sen. Men det är bara att bita i det sura äpplet och tycka synd om mig själv att jag fick en infektion just nu och inte senare då jag hade jobbat lite mer.

Tycker synd om alla på jobbet, verkar vara väldigt mycket på jobbet och dem sliter som bara den .. Så jag skickar en liten hälsning till alla, speciellt till lica att kämpa på och jag kommer förhoppningsvis på Måndag! Eller jag måste verkligen gå då så har inget val känner jag. . 

En sak som jag är sjukt sugen på är att äta kina buffé så kanske ska bjuda mina gosisar på lunch nu på måndag! =) För dem har varit så snälla mot mig och bjudit mig när jag har haft ont om pengar så nu är det eran tur. hoppas bara att Josse tycker om Kinamat men Lica vet jag att hon älskar kineser så det är ingen fara, annars får det bli något annat ställe. ;)

Pusspuss! ♥


Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS