Finaaal!

Sitter och tittar på Big Brother finalen, shit tänk att de redan är slut - oavsett om jag inte hann se hela från början men det har varit en rolig säsong. Men såklart var de ju det bästa när Jessica Lindgren var med, hon var den skönaste bb vinnaren och helt klart en värdig vinnare! Menmen nog pratat om detta..

Vi har ju min älskling Helena som sitter ute i köket och pluggar satan av sig och jag tycker att hon är så himla duktig. Helena jag tror på dig! Jag vet att du kan detta, håll bara i nu i det sista så vet jag att du klarar av detta. Förstår att det är himla tufft nu i det sista men också att du verkligen kommer till mig trots att du har tusen saker att göra så det uppskattar jag något otroligt mycket. Jag vet att du ser det i mina ögon, allt detta jag har skrivit här men jag vet att du vill höra detta. Så de ska jag absolut säga innan du läser detta, hihi! 

Gud, asså mitt huvve! Jag pallar inte mer! Jag hatar migrän, känns som att jag ska spy och dessutom så känner jag mig så otroligt dålig i kroppen. Känner mig sjuk eller så är det bara visdomständerna som spökar. Tycker faktiskt att dem borde växa ut nu och att de absolut inte ska göras ont.

Nu delar jag med mig en låt som jag äntligen har hittat, låten är med i Vingar av glas och jag verkligen älskar den!


Vaya con dios - Don´t Break My Heart!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS