:(

jadu ibland är livet inte alltid så roligt. just nu känns det bara blä. Fick en liten tillsägelse av mamma att inte visa min läggning alltför öppet med tanke på att " vissa " kan se, dem som inte ska se eller ska veta vem jag egentligen är. Blir så himla sur och ledsen att jag bara inte kan vara mig själv. Jag är homosexuell och kommer alltid att vara de. Jag är faktiskt stolt över den jag är och över min fina flickvän som betyder så himla mycket för mig. Men visst jag fattar att jag ändå måste ha en viss respekt för dem med tanke på att min släkt i chile inte precis förstår att man faktiskt kan gilla någon ut av samma kön. De är som sagt en kulturkrock men oavsett så kommer jag alltid att stå för den jag är!
Goodbye!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS