åh sömn!

Idag har jag fått sova ut och det var så skönt, men kände att jag sov lite allt för länge. trots att jag ställde klockan men orkade bara inte gå upp bara. Var så jävla trött. sen så fick jag även dåligt samvete att jag inte orkade prata med helena när hon ringde på morgonen, men ögonen var för tunga att hålla dem uppe. 

Jag vet inte alltid vad jag ska säga eller hur jag ska vara mot dig. Jag försöker vara som vanligt mot dig men ser att det inte går i alla lägen. Jag ser att du är svag, ser att du mår dåligt och jag önskar att du verkligen ska kunna må bättre och se vad livet erbjuder. Jag står vid din sida i väder & oväder, just för att du är Du! Dessutom så betyder du så fruktansvärt mycket för mig så kan inte bara sluta bry mig sådär hux flux. Jag älskar dig! ♥

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS