Zoodagis!

hallå där! =)

Nu tänkte jag berätta lite om min dag som var hur kul som helst . Efter jag hade lämnat av Heléna så tänkte jag nu ska jag hem och städa rummet men de orkade jag inte så frågade mamma ifall hon kunde städa rummet och de tackade hon ja till så gärna men om ett villkor sa hon : Om jag får 100 kr gör jag de! Så nu 100 kr fattigare men jag slipper städa mitt rum hihi! 

Sen så snackade ja lite med josse & lica och vi bestämde oss att ta oss en promenad i det fina sommarvädret och pumpa min cykel för att imon ska jag cykla till jobbet gud vad roligt! Upp vid 05:00! Aja de var inte de jag skulle berätta om men de fick ni veta nu ^^ Sen så visade Gud vägen till dem nya husen som ligger på andra sidan där vi bor och så gick vi och lekte på dagiset som ser ut som ett Zoo och de var rooligt .. En toppen kväll tjejer - Tack =) 

Dessutom så fick jag en liten anvisning av min kära vän Lica. Hon sa att jag väldigt ofta säger : " Vad gulligt " . något jag själv inte har tänkt på utan fastnade och tänkte på de hehe. 

Oj vad klockan springer iväg, nu säger jag godnatt och vi ses! 

Pusspuss! ♥

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS