fan vad de ska vara jobbigt med rubrik då?!

oj vad mina besökare sjunker när jag inte skriver på några dagar. Fasen, får väl bättra mig men har inte orkat och dock inget att skriva om. Idag är det en grå & trist dag. Himla sugen på godis men har absolut ingen lust att dra till affären - har ju godis hemma men inget gott haha! 

Just nu i denna sekund så hade jag velat vara hos Heléna och bara vara med min babe. Hjälpa henne att måla hennes balkong. Hålla henne sällskap och bara berätta hur vacker hon är i sina arbetskläder. 

En än gång så fastnar jag vid allt annat, nu har jag varit inne på Kfums hemsida får att visa intresse till att börja spela basket igen, de ska bli kul och hoppas på svar. Sen dessutom så fastnade jag även vid facebook, alltid kul att snoka lite haha.. 

Ha en underbar dag! Pusspuss!

Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Helena

Men älskling... Du är ju med mig. <3 varje dag varje timme varje minut och varje sekund. Mitt hjärta är ditt och varje dag pumpar det för nya krafter framåt och vidare i livet :-) jag älskar dig. Ps hoppas du får svar vore super kul för dig ju

2011-07-20 @ 23:27:05
Postat av: Helena

Men älskling... Du är ju med mig. <3 varje dag varje timme varje minut och varje sekund. Mitt hjärta är ditt och varje dag pumpar det för nya krafter framåt och vidare i livet :-) jag älskar dig. Ps hoppas du får svar vore super kul för dig ju

2011-07-20 @ 23:27:19
Postat av: Helena

Men älskling... Du är ju med mig. <3 varje dag varje timme varje minut och varje sekund. Mitt hjärta är ditt och varje dag pumpar det för nya krafter framåt och vidare i livet :-) jag älskar dig. Ps hoppas du får svar vore super kul för dig ju

2011-07-20 @ 23:29:20
Postat av: Erika

naw gumman,mitt hjärta dunkar några extra ggr när jag ser att du har kommenterat :) Jag gillar att läsa dina kommentarer, men tror också att de är någon som vill få några kommentarer av mig och de ska bli ändring på de xD Du ger mig krafter varje dag, men hade behövt en puss också :D :D ja svar de måste ja få haha!



Jag älskar dig! <3

2011-07-21 @ 18:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS