Larmgatan 10!!!

God eftermiddag! 

idag vaknade jag vid 10 och tänkte yes idag ska jag gå upp tidigt eftersom det är helg .. men det sket sig i, gick upp vid halv 1 istället och sen satte jag mig och käkade lite frukost. Jag var skit seg hela tiden, men sen frågade mamma mig om jag ville med och spela minigolf med familjen och det var roligt. I början så var jag bäst i teamet men sen rubbades de så kom jag på delad tredje plats med min bror av stjätte plats så det var inte så dåligt ändå.. Jag är nöjd med min insats så .. (A) 

Sen idag ska jag & lica ha en romantisk middag på larmgatan 10! :) Det kommer bli kul att käka en mysig middag med sin bästiiis! Sen får vi se vad kvällen erbjuder. Jag hoppas att Ni alla ha en toppen kväll! 

Pusspuss! ♥



Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Helena

Bör jag vara lite svartis? :O

Njaaa.. Oavsett är ni inte ett vackert par ! ;)

2011-07-16 @ 21:51:17
URL: http://fujiiama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS