karlstad

Heeej! =)

Hm vad har jag att berätta idag då?! Inget särskilt utan att jag har saknat min babe väldigt mycket idag. Lite tomt, eller ja väldigt tomt .. :( Jag hoppas att Du Heléna kommer in på utbildningen så att även jag ska kunna komma till dig och få gå på Karlstads gator, en liten mini semester ju hihi! Tycker att Karlstad är en fin stad så dit vill jag absolut igen. Trots att ni värmläningar pratar lite annorlunda än vi gör här nere men tycker ändå att er dialekt är go på något sätt och speciellt hur ni säger öööl! hittade en bild på kära oss från mingelbilderna på Harry´s i helgen.


Jag & Heléna <3

Sen även så har jag fallit för en ny serie, verkar svin bra! Pretty little liars och härligt att de är lite gaytema med i så det lockar även också. Surt bara att jag har missat en del avsnitt så funderar mer på att köpa serien direkt än att krångla med avsnitten .. :) Såg att de finns dem i bokform så de kanske är något med, men ja vill nog hellre se serien först men vem vet.. Sjukt spännande verkar den vara så de ska bli kul att följa en ny serie! =)


Den bjussar jag på ..
Pusspuss! ♥

Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Lovisa

Fuck you :( jag pratat inte konstigt....

2011-07-13 @ 21:36:33
URL: http://Lovaisa.devote.se
Postat av: Erika

haha nejnej. om ni hade kommit ner hit så hade de varit väldigt svårt för alla här att höra vad ni säger så jooo de kallar jag konstigt ;) haha!

2011-07-13 @ 21:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS