Tjolahopp!

Hej alla där! 

Ska berätta om min & babes lilla spontana utgång igår. Det var såhär jag kom hem från jobbet runt 4 tiden och var fruktansvärt trött och råkade somna och min babe var så uttråkad så hon lät mig inte sova. Vi hade bestämt från början att vi skulle spela bowling och dricka lite. Men sen vaknade jag vid halv 8 och var bara tvungen att röka - sen började vi små bråka men sen ringde jag och hörde om de fanns någon ledig bana. Lyckligtvis så fanns det de så då började vi fixa oss och vi kom äntligen ut, då sken min älskling upp. 

Sen inne på Harry´s så började vi dricka lite och nu ska jag faktiskt inte ljuga men jag vann allting på bowling med 7 poäng. Okej jag skojar bara - Jag förlorade :( Vi satte oss sedan på uteserveringen och började små dricka lite och sen kom en kille fram till oss och bara började snacka med oss helt random. Sen var vi med några killar och det var verkligen en toppenkväll. Lite surt att vi inte tog några bilder men nu kom jag på att fotografen tog en bild på oss och den vill jag se men den dock inte uppe än. Får titta lite senare .. 

Nej nu måste vi springa till bussen för vi ska åka in till stan och bara ta en glass vid vattnet och bara ha de mysigt. hoppas alla får en toppen dag/kväll precis som jag ..

Pusspuss på Er! ♥

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS