stan

Idag blev det en kort runda på stan med mig själv för skulle göra en viss grej och det säger jag inte här haha! För jag vet att en nyfiken liten prick läser min blogg så jag tänker inte avslöja något (A) Det var smockat med folk på stan och det var väldigt ovanligt med tanke på att de är lönedags på måndag för Min del då haha! La undan en sak i en affär : Jag: Går det bra att lägga undan den här? Expiditen: Javisst, till vilken dag? Jag: vad bra.. Expiditen: Vad är de för datum på måndag? Jag: Den 25, då är de lönetime! Expiditen: ja men då förstår jag att du vill lägga undan den hehe. Fyfasen vad de ska shoppas då och spendera mina pengar xD Fast tro inte nu att jag inte tänker lägga något på mitt sparkonto bara för att jag har fått en fet lön denna månad, för det ska jag verkligen göra. Måste spara mina pengar också och inte vara alltför galen haha! 

Nu ska jag äta lite soppa och sen ikväll blir de lite godare mat. Lite mys med familjen verkar de bli idag hihi .. 

Jag måste bara dela med mig det här. Jag sörjer med alla som har förlorat någon i skottlossningen i Norge. Rest In Peace alla ungdomar! :(

Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Helena

Jag tog inte åt mig... nejnej! INTE ALLS!

BITCH!

2011-07-26 @ 23:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS