promenad

Tänkte skriva ett snabbt litet inlägg innan jag ska lägga mig, egentligen ska jag ju lägga mig nu men jag hinner skriva något litet för jag vill ju ändå berätta lite om min dag m.m =)

Idag så jobbade jag (som vanligt) och sedan kom jag hem och var super seg men ville inte lägga mig i sängen för då slocknar jag. Jag satte mig vid datorn och tänkte skriva men orkade och sedan funderade jag även på en film men de blev inte så mycket film - blev så distraherad ut av alla som var runt omkring mig dvs min bror, syster, mamma m.fl! Sedan ville Jossan ut på en liten promenad till vattnet så de passade jag på att säga ja trots att jag var super trött men skönt att komma ut var de faktiskt och har lite tjejsnack - alltid kul. Tack Josse för en liten pratstund hihi =) ♥

Helena I hope that you feel the love that I give you everyday. ♥ Jag älskar dig min underbara Flickvän!

Ser ni?! Det var ett snabbt inlägg, nu ska jag krypa ner i sängs och imon ska jag stå på löspacken men den underbara lickiiiz! Ska bli super kul. Hörs Bitches!!
Pusspuss! ♥

Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Kosse

Och nuuuuuuuu har jag läst din blogg :D Ska fortsätta med det! Tack för igår kompisss <3

2011-07-13 @ 10:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS