No child is bad from the begining They only imitate their atmosphere

Tyckte att det var ett bra citat därför har jag det som rubrik. Idag så har jag inte gjort så mycket, har städat mitt rum, kylskåpet och träffat angelica. Samma grej idag så ville jag gå upp tidigt så det inte är super svårt att gå upp imorgon men de lyckades jag inte med idag heller. Men vaknade halv 12 - så det var bättre än igår haha! 

Vi hade ju tänkt att åka till Liseberg några st men jag bangade ur för jag är så jävla chicken. Hatar karuseller och tycker de inte är kul för fem öre så jag dissade det nu men jag vill åka till göteborg!! Någon som vill joina mig? Åka dit över en helg och gå på Gretas eller kanske trädgårn bara för att se Gbg´s uteliv och inte bara här i Kalmar som förresten suger totalt!!! Tröttnat här så nu vill jag se något annat. Skulle vara riktigt gutt att bo i Göteborg, hade jag inte tackat nej! Förresten det är inte mycket som jag tackar nej till när de handlar om att lämna Kalmar! :) 

Snart så ska jag titta på Pretty little liars, så ska slänga mig framför tv med något gott att äta, vad det blir vet jag inte än. Men de märker vi hihi.! Vi märker också ifall jag uppdaterar men jag säger hejdå så länge. Puss&kram ! :)

Ps! Jag tänkte bjuda på en liten låt innan jag smiter iväg .. Hmm vilken ska vi ta?! Det blir John Mayer - I´m on Fire!


Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Josskoss

Det är faktiskt ett mycket bra citat för precis så är det! Och vännen du kommer få en chans att lämna kalmar, och den chansen kommer när du lämnar kalmar för något stort och bra, inte bara för att lämna! Fast life is what you make it ;) du klarar allt!

2011-07-17 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS