Michelle Tanner!

'godmorgon alla! Jag hade tänkt att dela med mig ett klipp som jag hittade igår och som jag bara älskade. Gud vad sött hihi. Hoppas ni känner igen från vilken gammal serie det är ifrån. Men nu ska jag inte babbla på mer utan här får ni se .. :) 

Går visst inte att bädda in men hoppas länken duger : http://www.youtube.com/watch?v=N7-_2jXj0oU&feature=related Klicka på den så kommer ni skratta lika mycket som jag! 

Idag är det söndag och egentligen borde jag inte sitta här utan vara ute i det fina vädret så hoppas jag kan inte hitta på något men dessutom måste jag städa mitt rum. Gud vad tråkiiiigt. Hoppas ni har det roliga.
Puss&kram!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS