Grattis babe!

tjenis! Ville bara säga Grattis till min älskade Heléna som har kommit på sin lärarutbildning, jag önskar dig allt gott babe och plugga riktigt hårt så du kan vara en bra pedagog för barnen i skolan! Du får inte bli en sån där dålig lärare som totalt hatar sitt jobb! Du måste älska ditt jobb så blir du en riktig bra lärare. =)

Imon är det Fredag, fyfan vad skönt!!! Längtat ända sen i måndags hihi. Undra vad man ska hitta på för något roligt i helgen bara. Blir säket lite mys med lickiiz och kanske träffa madde xD 

Hoppas ni alla har en underbar helg och bara njuter av ledigheten för de ska jag göra .. 

Pusspuss! ♥

Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Helena

Älskade Bebe! Tack så mycket!

Men glöm aldrig, mitt hem kommer vara ditt hem!



Och jag kommer älska mitt jobb.. kan ju börja lära dig ett och annat!

2011-07-14 @ 23:36:24
URL: http://fujiiama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS