filmjölk

Nu har jag fixat matlåda och allt sånt där till jobbet och även tagit mig en macka och lite filmjölk . Tog en liten promenad med min syster, bror & pedro till konsum och små snackade lite. En sak som min syster berättade om mig var att oftast så när jag går så går jag oftast hängig, slö, och alltid kutryggig i ryggen.. Då tänker de är fasen sant, väldigt sällan jag går raklång och de är en sak som jag försöker tänka på så de ska bli en ändring på de.. 



Jag vill ju inte se ut såhär i framtiden :O

Nej nu säger jag godnatt - Nu ska jag nanna kudden -
sov gott allesammans!                               Pusspuss!

Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Heléna

Varför tycker jag att det liknar oss på bilden? jag längst fram med käppen såklart!



<3

2011-07-11 @ 22:50:31
URL: http://fujiiama.blogg.se/
Postat av: Erika

hahaha! Där sa du något kluftigt. xD haha vadå är jag kärringen eller? ;)

2011-07-12 @ 17:26:33
Postat av: Heléna

Japp, Du är ju som en liten kärring så ! Styr och ställer och bara gnäller - Rim rim! :D



Ska vara snäll också - Puss på dig!

2011-07-14 @ 23:37:58
URL: http://fujiiama.blogg.se/
Postat av: Heléna

Japp, Du är ju som en liten kärring så ! Styr och ställer och bara gnäller - Rim rim! :D



Ska vara snäll också - Puss på dig!

2011-07-14 @ 23:37:58
URL: http://fujiiama.blogg.se/
Postat av: Erika

haha vad säger du?! vadå styr & gnäller ? :O pussar!

2011-07-15 @ 16:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS