Du är den vackraste jag vet! <3

Nu har min babe åkt hem och de trillade ner några tårar när jag lämnade av henne vid stationen men de känns så hemskt att säga men har typ vant sig nu att älsklingen kommer hit några dagar men sen tyvärr måste hon åka. Jag önskar att jag en dag ska få följa med och jag hoppas att du kommer få din lägenhet och kommer in på utbildningen för då kommer jag kunna komma lite när jag vill och när de passar oss bäst .. Jag hoppas hoppas! :) 

En än gång sitter jag här med lilla busfröet Isabella och lyssnar på Ja må hon leva, hon älskar den låten. Hoppas att vi tittar på lite Drömmarnas trädgård för då får vi se de söta Makka Pakka och då tänker ja så mycket på min babe... =) 

Jag vill också flytta hemifrån och de ska jag fasen göra, men ja måste lära mig att börja spara så nästa månad måste jag spara mer pengar än vad jag gjorde den här månaden. Lite dåligt av mig men jag var ändå duktig att lägga undan några tusenlappar men måste ha mer pengar på kontot om jag någon ska lyckas lämna boet och testa mina egna vingar .. 

Idag ska jag träffa lickiz och kanske miko - ska även höra med lilla josse ifall hon också vill hitta på någon en sån här sommardag. Solen lyser ju faktiskt lite då & då - måste ju ändå njuta av sista dagen av helgen för att imon blire att börja jobba och hälsa på grisarna ( känns lite hemskt att säga så men jag tror ni fattar att jag inte är helt djurplågare ) .. Nu börjar Bella bli lite otålig att hon inte få se trasdockorna som sjunger så måste börja avrunda. Men vill tacka min underbara flickvän som har varit här & besökt mig och vi har haft så mysigt. Tack älskling! Jag älskar dig Heléna ♥

Pusspuss! ♥

Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Heléna

Älskling..

Jag älskar dig <3

2011-07-11 @ 01:24:29
URL: http://fujiiama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS