Don´t break my heart

because is very Valuable. Hihi de kom jag på själv eller okej inte rubriken men resten. Känner mig lite stolt. =) Imon börjar en ny jobbvecka och man bara längtar tills nästa helg så man bara får sova lite längre än till 05:30. Men ändå när man är ledig vaknar man den tiden som i lördags så vaknade jag 05:48 och tänkte ahapp nu ska jag till jobbet, sen slog tanken mig - Nej det är lördag och jag sken upp och somnade om. En otrolig känsla! 

Sitter här och lyssnar på Celine Dion - Because you loved me. älskar den låten - riktigt fin :) Väldigt romantisk, så den kanske jag ska lyssna med Heléna när vi ligger ute en sommarkväll och räknar alla stjärnorna (A) Inte gjort de än, fy så dåligt av oss. Har tjatat om de länge nu men de har dock inte blivit av. Menmen nu ska inte jag sitta här och babbla på utan nu ska ja krypa ner i sängs (fine ligger redan i sängen men ja ni fattar).

Godnatt allesammans! ♥

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS