Det blev ...

Olearys igår med Helena & Karlene. Det var en toppen kväll och vi hade roligt. Skönt att känna att det var lite helg igår .. Idag är det en riktig bakis dag och jag & babe ska baka bullar och bara mysa framför tv .. =) Imon blire att jobba igen, åh hade velat vara lite ledig. Men de är bara att rycka upp sig och bita i de sura äpplet hihi! 

En sak som jag alltid har velat dela med mig är att jag har alltid trott att folk " ser ner " på Homosexuella . Men nu när jag har kommit ut och öppnat mer ögonen speciellt här i kalmar så märker man att de inte alls är så på samma sätt som jag trodde. T.ex igår så var det en man som sa ja men det är jätte bra att ni är ärliga mot er själva och mot andra och de blir man jätte glad över. Sen presenterade jag min flickvän för en arbetskamrat och han rynkade knappt på ögonbrynen - de kändes inte så iaf .. 

Man märker att vi som är homosexuella att vi har blivit mer accepterade och de gör mig jätte glad. Jag kan lixom gå öppet med min flickvän och hålla henne i handen och kyssa henne utan att känna att jag riskerar att bli slagen eller hotad. Det känns underbart att det faktiskt har utvecklats. Det tackar jag er människor för att ni inte dömer oss alla för långt innan .. 

Menmen nu ska jag inte tråka ut er alldeles för mycket, nu ska jag & älskling börja att baka bullar och de ska bli så gott!

Pusspuss!



Lämna ett litet fotspår !
Postat av: nicole

Jag håller med dig! Har själv inte riktigt vågat gå ut med det till allmänheten ännu, men mina nära vet om det! Hur länge har du vetat att du är homosexuell?

stå på dig!

2011-07-06 @ 18:03:30
Postat av: Anonym

vad roligt att få lite respons, dock såg jag det väldigt sent och de ber jag om ursäkt för.. :P Ehm hur länge som helst, man började ju misstänka de redan i tidig ålder - första tjejen jag var (kär) i var jag 12 år .. jag kom dock ut när jag var 18 så .. Jag tycker verkligen du ska komma ut, de är inte så farligt som man oroar sig för och visst vissa glor som fan men låt dem göra de. Ha en bra dag! =)

2011-07-12 @ 17:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS