Cykeltur

mot stan idag - riktigt skönt. Kom hem efter jobbet runt 4 snåret och vid 5 staack jag iväg och Heléna höll mig sällskap hela vägen. Riktigt fint vädet också så det var skönt .. Satte mig vid vattnet och åt en glass dessutom men de känns jävligt lonely - ALLA som var där hade sällskap förutom jag så satte på radion så var jag inte så ensam haha! Men tror att man även växer som människa då man inte hela tiden måste ha någon med sig om man bara ska till stan dvs. Det är även skönt att kunna gå själv på stan när man ska springa ärenden. Men en sak som jag aldrig skulle få för mig att göra och det är att sätta mig helt själv på en restaurang och käka. Där går min gräns - Var går er? :) Kul med lite svar kära bloggläsare.. (A)

Som ett exempel jag skulle vilja cykla till jobbet imon och sen när jag har slutat, cykla direkt till stan men då är min första tanke - Jag är ju svinhungrig efter jobbet och jag kommer aldrig orka vänta tills jag är klar med allting på stan. Åker jag hem med pappa så blir jag bara seg och risken är väldigt stor att jag inte kommer in eftersom jag känner mig själv ganska bra (förutom idag - Detta var en impulsgrej) Men vill absolut inte gå upp klockan 05:00 och cykla till jobbet, hm beslutsångest. Jag borde fan heta Beslutsångest i Efternamn - Har jämt de och kan aldrig bestämma mig haha! 

Nu blev jag sugen på lite jordnötter så ska slänga mig i sängen och titta på lite tv. Godnatt säger jag till Er och jag uppdaterar vad jag bestämde mig för ;) 

Pusspuss!

Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Anonym

Du verkligen trivs med din flickvän va? Undrar hur hon ser ut.. ;) Snygg antar jag!

2011-07-26 @ 23:39:17
Postat av: Heléna

Vadå, äta själv ute är väl inget?! :P

Höhö



Min gräns går exakt där din går

2011-07-26 @ 23:40:13
URL: http://fujiiama.blogg.se/
Postat av: Erika

hihi jaaaa, jag trivs väldigt mycket med min lilla babe. Märks inte de ? ;) haha, skriver ju om henne nästan jämt xD Jaaa, hon är väldigt snygg - min flickvän hallå?! men som sagt hon tillhör mig.. Vem är du förresten?

2011-07-27 @ 22:12:02
Postat av: Anonym

hm nu har jag ju faktiskt ätit själv ute, och det var de mest pinsammaste någonsin. jag tror jag dog! :( :( Kände mig mobbad där en liten stund ^^

2011-07-27 @ 22:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS