vart är du Snön?!?!?!?!?!?!

Tjeeena!

kom hem för en stund - idag vare jobbcoach och sen en runda på stan med Adam :) letade efter lite klappar och prat om vad man kan köpa till sina flickvänner. bra tips hihi. Alltid kul att bolla tankar med någon :) nu fick jag en läxa så den måste vara klar snart men tänkte jag skriver ett litet inlägg hihi..
Hörde dessutom att de har börjat snöa i Karlstad - fy vad fuskigt!! Vill ju också att de ska snöa här så att vi åtminstone har snö till Jul! Tänk Er, as mysigt att sitta framför brasan med en varm oboy och bara titta på snön :D gah blir ju förälskad hihi! Men jag har ju ingen brasa så de var lite mindre kul :(
nu måste jag börja hihi! =) Pusspuss!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS