Tack för att du finns - vilka betydelsefulla ord! <3

tjena bloggen!

Det är ingen vanlig dag för det är Erikas " födelsedag " Hurra hurra hurra!

Yes, som sagt när något ont händer så kommer det alltid något gott efteråt. Min lur är såklart som begraven nu och jag satt & deppade lite . Sen kom ängeln Elin fram & berättade att hon ska precis sälja en mobil så då var det klappat '& klart. De var ett tag sen jag hade en Nokia dessutom så nu blir det en Nokia c7! :D



Även idag har jag träffat bästus Angelica och jag köpte med mig lite glass & vi mumsade i oss det. Sedan blev de lite julklappsöppning och jag fick en jätte fin present! :)


mmm marabou! :D



Denna fick jag dock inte av Lickiiz men en liknande där de stod:
Min vän
Jag är lyckligt lottad som har dig till min vän. Vi kan varandra utan och innan och du stöttar mig i alla lägen.
Tack för att Du finns!


Jag blev superglad & väldigt rörd. Tack min lilla bästiis! :D:D Älskar dig! Nu säger jag godnatt för nu blir de softhäng framför L word hihi! Pusspuss!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS