här kommer piff & puff

Tjenis!

Ja nu äntligen ska jag skriva några rader . Idag åkte Heléna hem och jaa som alltid så är det super tomt men ändå inte så ledsamt som det brukar vara med tanke på att vi ses om en vecka då jag ska åka upp till Karlstad för att fira nyår med värmläningarna! :D

Efter det blev det frukost med Karlene på Ikea, som min snälla kära syster bjöd på! Mumsigt värre, sedan blev de bara lite häng i soffan med Karlene, Mamma & Nenni.. Nu har jag även pluggat och snart blir de att pynta grannen med mamsen & papsen hihi!

älsklingen satt & höll på med några ändringar på bloggen, men de blev visst ingen förändring för vi totalt glömde bort de både jag & beben så de får väl vara såhär ett tag till & sen efter nyår hoppas vi på lite förändring! Jag tycker dock om min blogg för den känns så somrig så man längtar mer till sommaren hihi.. 

Men som sagt snart är det Jul & det har gått så himla fort! Nyss var det 2 December och nu redan den 21 December. Helt sjukt, bara 3 dagar kvar och sen då smäller det & då får jag äntligen slita upp julklappspappret och se vad jultomten har köpt till mig :D


Undra om det blir en piff & puff jul!


Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS