Hylla den här hjälten - han är stark när han visar sig svag!


Det gör ont i mig att se detta, att verkligen förstå att det är på riktigt och att det händer flera människor varje dag runt om en som går igenom precis samma sak. Att man blir kallad olika glåpord är verkligen inte rätt. En orsak till att jag blev mest upprörd och väldigt fundersam är att det står att han var gay och därför fanns det en orsak till varför han blev mobbad!

Jag tycker att det är förjävligt att man ska behöva gå igenom detta bara för att man inte är " Som Alla Andra! " Jag känner igen mig själv för något liknande har hänt mig, inte något som är så himla allvarligt som detta. Men en dag så var det några som busringde hem till mig och började fråga om jag var lesbisk & ställde väldigt obehagliga frågor. Då hade jag inte kommit ut än & jag skämdes otroligt mycket eftersom min mamma stod bredvid mig och såg verkligen ut som ett frågetecken. Det var det jobbigaste då och jag hade inte ens accepterat mig själv i det läget.

Jag hoppas att NI mobbare verkligen öppnar era jävla ögon och ser vad ni gör mot en människa när NI bara "SKÄMTAR". Det värsta är det som ser självmord som den enda utvägen för att få slut på sitt lidande. Jag vet inte riktigt om jag kan förstå deras smärta att bara känna sig totalt misslyckad och höra det från ja verkligen alla, hela tiden & varje gång man ser sig själv i spegeln och bara känna att jag duger inte för den Jag är. Jag önskar att jag hade orden till att ens kunna förstå att detta verkligen är sant, vill inte tro det men t.o.m jag fick upp ögonen för att förstå denna hemska verkligheten. 

Jag tror att man är väldigt egoistisk genom att man inte kan sätta sig i ens annan situation. Jag har ju fortfarande vänner & har aldrig direkt varit mobbad men tänk dig, personen som sitter brevid dig i bussen - hur ser egentligen deras bakgrund ut? Gud vilken tankeställare det egentligen är och jag tycker att det är riktigt himla starkt gjort utav Jonah Mowry!

Men jag önskar att Ni verkligen kan tänka efter vad den här killen säger i slutet och tänk efter riktigt noga när ni säger en glådord till någon annan. Menar ni verligen det orddagrant eller varför säger "jag" ens det här?!?!?!?!

" I have million reasons to be Here "

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS