bä bä vita lamm har du några ull?

alltså bloggare! En grej som är såå sjuk - de är när jag skriver så är de inte många som läser, men sen när jag inte läser så är de fasens fler som läser. Tycker ni inte om de jag skriver? fast annars hade ni ju inte följt bloggen haha! 

gårdagens party var awesome - kul att träffa Elin & aG igen , lite tjittjatt med dem är alltid kul hihi! som sa ja sa igår så skulle de dyka upp lite bilder från igår men LICA var för bakis mohahaha! så de kommer antingen imon eller nån annan dag :) 

min dag idag har varit seg!! Har träffat Wattana & Lica och pratat massor i luren med Heléna - min bebe! Sen blev de lite köp av lördagsgodis med Karlene. Tack du, min snälla syster som följde mig till konsum hihi! Lite L Word mys dessutom och snart ska jag krypa ner i sängs hehe. 

Godnatt alla påskkärringar! :D

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS