tänd ett ljus

Nu börjar julfirandet - vi ska snart äta lite soppa och sen ska jag duscha och fixa mig till Kalle Anka & sen börja laga mat och sen blir det öppnandet av julklappar. Dock vid 8 :( så jag får vänta ett bra tag innan jag får öppna allt men de får bli så när det är en mix av svensk-chilensk jul haha! 

Här hemma spelas det för fullt med julmusik och jag bara älskar det! Är väl ganska tradiotionell av mig trots allt. Gillar att följa tradiotioner så därför festar jag inte på juldagen för då ska man bara vara hemma med familjen eller bara sitta hemma hos nån kompis och bara äta gott & dricka gott :) Då menar jag att jaa kan man dricka men inte festa & supa loss. Det är mina tankar och mina värderingar .. 

Vissa tycker säkert att jag är löjlig men mamma & pappa har uppfostrat mig att det ska vara så .. Som sagt alla är olika!


Här bjuder jag på en liten jullåt som jag älskar! :)



Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS