säg något klurigt!

HEJ!

Här sitter jag framför datorn en söndagskväll medans flickvännen står i duschen.. Idag har vi varit lite här hemma med alla och sen blev de lite mys hemma hos Karlene & vi tittade på Mysteriet på Greveholm - hihi alltid roligt, börjar bli en tradition att se den jag & Karlene haha. Som sagt det gör vi ju alla år vid den här tiden :P 

Igår så blev det julklappsshopping på stadens centrum men även fick jag hem något till mig själv. Det blev en webcam så jag & Heléna kan prata via skype när vi inte orkar snacka i tele haha. Men jag hoppas att jag inte ska behöva använda den så mycket med tanke på mina planer! :D Jaaa jag är väääldigt nervöös! hihi

Åter igen om gårddagen så blev det en liten sväng mot Lickiiz och så åt vi lite skräpmat och det var vääldans gott! :) Nej nu kurrar magen lite så det blir lite Special K med filmjölk för min del ! :)

Pusspuss! ;)

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS