Idag/Imon är det en tid för familjen!

Nu är vi nära tills Kalle Anka, julklapparna ska öppnas & att vi ska äta av den goda julskiinkan! Dock kan jag inte riktigt fatta att det redan är julafton imon, fortfarande besviken att det inte blir någon vit jul men aja aja imon ska de bli mysigt hihi! :)

Idag förövrigt har jag varit på Ikea och ätit lunch men även köpt lite roligheter till mig. Det blev en ny huvudkudde, bestick & en matta. Jag börjar köpa lite små saker tills jag äntligen ska flytta hemifrån, en vacker dag! Men just nu orkar/vill inte tänka på hur jag vill att allting ska vara utan nu ska jag bara leva livet och låta allting komma som det kommer. 

Jag är lycklig! Oavsett om jag inte har allt det där som alla har - en stabil inkomst varje månad, ett eget hem eller känslan att kunna välja mellan kött elr fisk utan jag har dem sakerna man oftast inte tänker på. Jag har något som kallas Kärlek. Jag är omringad av kärlek ut av alla håll och jag är lycklig över den jag är!


God Jul! 

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS