ha hallådär!

vet ni?!?!?!?!?!?! Min bebe kommer hit nästa vecka!! super glad är jag hihi, spendera några dagar innan med Heléna innan jul :) Idag har jag inte gjort så mycket, pratat lite med Karlene och gick faktiskt upp någorlunda tidigt - vid 10! 

Ringde lite referenter som jag kan ha när jag söker jobb så det blir jobbsökning hela eftermiddan nu. Ska skicka in en ansökan om att jobba på Värmlands Museum! hihi de skulle varit kul att jobba på ett museum hehe. Även som idrottsledare för åldrarna 4-9 år - de skulle vara as roligt att jobba med barn så nu håller vi tummarna! :D 

Har även fått lite tips om lediga lägenheter i Karlstad, de börjar vara på allvar att jag flyttar upp till Karlstad. shit är ju lite nervös och pirrigt!!!

Nu gormar mamma om att maten är klar så får väl röra mig! aja vi hörs Puss&kram! :)

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS