FREDAG FREDAG FREDAG :)

här ligger jag och sängen & har tittat på Fråga Olle. Hann inte se så mycket utan bara om något sextest, men damn vilka många orgasmer. Helt sjukt haha! Idag har jag pluggat till mitt underbara spanska prov och de är väl inte direkt de roligaaste. Men imon är det Fredag & dåå är de licas födelsedag, så de blir lite partaj hos henne och sen ut på Harry´s :)

Hoppas att de blir några roliga bilder och de ska bli awesome att träffa lite folk. åh en till sak, jag måste börja ta tag i julklappsköpandet lite mer på riktigt nu - jag är halvklar men långt ifrån klar.. :P Det ska jag börja med på måndag :)

Nu ska jag ta mig en ciggarett hihi. PUSSPÅRE!



Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS