Tsotsi!

Det blev den filmen idag och på en skala mellan 1-5 så får den faktiskt en fyra. Anledningen till att den inte får full pott är att den var ganska glasklar hur slutet skulle sluta men annars var den suverän. Det var en väldigt rörande film dessutom och självklart börjar jag gråta, fast det var inte bara jag utan även helena som är mannen i förhållandet ;) haha okej, de där sista var bara ett skämt. Jag tycker faktiskt att vi båda är feminina vissa dagar och andra är vi lite manliga så kan inte direkt säga att nån av oss är mer åt något håll hihi..

Nu gastar hon om massage så ska väl ge henne det innan vi kryper ner till sängs. =) (Var det bara jag som märkte vilka ord jag väljer? Låter inte direkt som den "normala" jag haha! 

Pusspuss!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS