tjeniis!

idag blir det inte lika långt blogginlägg som igår hihih. Ska bara berätta lite kort vad jag har gjort idag för sen ska jag läsa lite solo tänkte jag ..

Idag så blev jag väckt av min kära morgonpigga flickvän och jag ville bara krypa ner igen men det fick jag inte så var tvungen att gå upp, satte mig & käkade nybakat bröd och bella håll mig även sällskap. Sen senare så fortsatte jag och helena prata i telefon men sedan var vi tvugna att lägga på för plikten kallnade. Jag skulle hjälpa mamma att städa och laga mat, det var mina sysslor var det tänkt men det blev visst att vara lite barnvakt åt kära bella bus. Så vi var ute och lekte i 2h och det var roligt. Sen efter timmarna hade gått så bad karlene om att jag skulle lämna hennes lilla dotter och de gjorde jag minsann och sen smet jag mot lica och spenderade lite tid med henne. Sen blev de att ställa sig och steka lite pannkakor och dem blev så goda. Detta var väl min dag i snabba drag hihi. 

Nu har jag varit arbetslös i 2 dagar och jag känner mig redan lite rastlös men försöker intala mig själv att det är lite skönt med semester och bara hoppas på att dem ska ringa snart!! Om dem inte ringer förrens nästa vecka då ringer fasen jag, jag får vara den tjatiga tanten för jobb ska jag ha så önska mig lycka till haha! :) 

Nu ska jag röka och sen krypa ner till sängs och läsa lite Solo! Ha det gött! 

Pusspuss!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS