solsken!

förlåt igen, för den dåliga uppdateringen. jag vet att ni ogillar mig men det tar jag så haha.. Just nu sitter jag och väntar på min kära kompis som ska palla sig hemåt för att vi ska åka och ta hennes första dopp (jag har ju dock redan badat efttersom jag är inte en badkruka hihi) Fast jag kom ju inte i direkt när jag skulle ta mitt första dopp, eller vad säger du Helena? ;)

Nu är måndagens jobbdag avklarad och det är skönt, fast det är lite roligare på jobbet nu med tanke på att man inte är nybörjare, börjar gå till jobbet med ett leende på läpparna så det är kul. Den här känslan ska jag komma ihåg varje gång jag inte vill gå upp på morgonen eller då jag känner att allt är kaos och jag bara känner att jag vill sjunka genom jorden, då ska jag komma ihåg denna underbara känslan. kan ju faktiskt också bero på att solen skiner xD Men en sak som jag oroar mig över, är ju faktiskt ifall det finns en plats framöver på Kls till lilla mig. Jag vill verkligen stanna kvar, ett jobb är alltid ett jobb. Hellre ett jobb än ingeting alls! Eller att ha något att göra överhuvudtaget så man klarar av klara vardagen. Jag vet ju dessutom hur det är att gå arbetslös, hur man klättrar på väggarna här hemma eller hur man bara hatar alla som har jobb. Fast ibland önskar jag bara att pengar växte på träd eller att man vinner typ flera miljoner och får det varje månad. =)

Nej nu orkar jag inte sitta här och ordbajsa utan nu ska jag läsa lite bloggar, lyssna på musik och bara vara..  :)

Puss&kram!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS