nu har vi dragit igång lite bullbakning!

Det blir nybakta bullar till kvällsfika idag. Jag & heleenii fick för oss att baka lite bullar så det har vi börjat med nu och just nu väntar vi på att degen ska jäsa klart och då passar jag på att blogga lite.. Fick dock ta en cykeltur till Konsum för det var visst slut på pärlsocker och så träffade vi goa lilla Serwa dessutom, kul att träffa henne hihi .. :) 

Det var en till sak som jag ville tillägga och det är att jag har hört en riktigt bra låt men jag vette fan vad den heter, vet inte heller hur den går men vet att den gick på Rockklassisker vid typ 2 tiden på fredagseftermiddan .. Gud vill veta vad den heter, handlade om nån pistol och något tjejnamn - mer kommer jag inte ihåg .. Surt, men får lyssna på Rockklassisker varje dag på jobbet (fast det gör jag redan haha) Visst jag gillar rock men kan inte direkt så mycket om de, men ett band som jag bara ÄLSKAR är ju tAKiDA!!

nej fan, nu måste vi fortsätta. jag säger godnatt och hoppas att alla ni har en suverän måndagskväll! xD

Pusspuss!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS