jag hatar söndagar

vill ni veta varför? För det är en sååån seg dag och dessutom så vet man att man att man ska upp och jobba på måndag, segt. Men jag är super glad att jag har fått jobb men jag önskar ut av allt att jag ska få förlängning och nu måste vi bara hålla tummarna. Annars vet jag inte vad jag ska göra till hösten, blir väl att söka jobb och försöka göra något vettigt ut av mitt liv. 

Idag har jag och Helena gjort egen hemmagjord glass så vi hoppas att den ska bli god och nu ska vi städa mitt rum och möblera om mitt rum, sen efter de så blir det en film. Så det blir en härlig söndag. Men nu ska jag börja tänka ut hur jag ska ha mitt rum, det viktigaste är att vi städar, för just nu är det riktigt äckligt . hihi.. 

Puss!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS